Po delší době nějaké zprávy o nás

12.11.2011 13:32

Dlouho jsme sem nepřispívali, protože panička mi onemocněla :( v dubnu si vytáhla klíště a už to jelo, teda ono to spíš jelo od konce června, protože panďule únavu, bolesti hlavy a špatné vidění připisovala zkouškovému... tímto děkuju všem kreténským doktorům, kteří si jí až do srpna 2měsíce přehazovali a neléčili jí!!! Takže shrnuto podtrženo - ZOPky v háji, tréningy v háji, léto v.... .na cvičáku jsme byli naposledy koncem června. Teď, 3.měsíc na antibiotikách už začíná pomalu fungovat a myslím, že tak za měsíc za dva zas budeme agilitit a znovu začneme nějak cíleně trénovat poslušnost. Co si budem povídat, je to docela nuda, ale panďule za to nemůže a já jí v tom nenechám - už mne sice jednou zkusila vzít na kolo, ale zas jí to položilo, tak jsem jí to zakázal a energii zkouším vybíjet jinak - aporty (supeer), frisbeečko (to mě moc nebere), chvílema mne už i prudí s prvkama z poslušnosti (docela bavíí), a z agi trénujeme aspoň vysílačky (panička stojí a vysílá mne kolem různých stromů, z prava, z leva.. - to mě taky hodně ba). Tak to je asi tak ve zkratce všechno, tak držte palce ať se z toho co nejdřív vyhrabeme!!! Berčák

—————

Zpět